Voordelen

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

Waarom kiezen bedrijven en consumenten voor het Goed Hart Keurmerk?

Voordelen Consumenten

In één oogopslag bedrijven onderscheiden

Zie in één oogopslag of een bedrijf het hart op de juiste plek heeft.

100% onafhankelijk

Het Goede Hart Keurmerk kun je niet kopen. Dat maakt ons 100% onafhankelijk. Het Keurmerk kun je alleen verdienen.

Steun bedrijven die goede doelen steunen!

Zo ben je er zeker van dat je ethisch verantwoorde bedrijven steunt.

Voordelen voor bedrijven

100% gratis en dit zal ook altijd zo blijven

Het Keurmerk is 100% gratis (geen verborgen kosten), en dit zal ook altijd zo blijven.
Waarom dit keurmerk gratis? Omdat wij graag goede bedrijven helpen en omdat wij onafhankelijk willen blijven.

Een pluim voor alle goede bedrijven die het beste voor hebben met hun omgeving.
Het Keurmerk kan je dan ook niet kopen, maar verdienen.

Verhoog jouw gunfactor bij consumenten

Het Goed Hart Keurmerk is het enige keurmerk dat in één oogopslag jouw hart als bedrijf toont.
Uit een casestudie kwam het volgende naar voren:
83% van de consumenten koopt eerder producten of diensten bij een bedrijf dat goede doelen ondersteunt.
80% van de consumenten koopt liever bij een bedrijf dat een goed doel steunt dan bij een bedrijf die dit niet doet.
Bron http://ppqty.com/2010_Cone_Study.pdf
Verbeter In één oogopslag jouw brand empathy en bedrijfsimago!
Ken je een bedrijf dat een goed doel steunt? Dan kun jij als consument dit bedrijf aandragen voor het Goed Hart Keurmerk. Zet jouw voorbeeldbedrijf in het zonnetje!
(Gratis Keurmerk aanvragen als consument)

Met het Keurmerk zijn medewerkers productiever 21%

Medewerkers bij organisaties met een Keurmerk scoren hoger op betrokkenheid & bevlogenheid en zijn 21% productiever.

Ook als werknemer kun je jouw bedrijf aandragen voor het Goed Hart Keurmerk. Zet jouw bedrijf in het zonnetje!

(Gratis Keurmerk aanvragen als medewerker)

Wees een voorbeeldbedrijf

Goed voorbeeld doet volgen! Wanneer andere bedrijven zien dat het steunen van goede doelen een garantie is voor succes, zullen zij jouw voorbeeld volgen.

Groter klantvertrouwen + 82%

Het keurmerk maakt betrouwbaarheid zichtbaar, voor zowel jouw (toekomstige) klanten als medewerkers. Bovendien kom je in een rijtje met grote bedrijven terecht: Bol.com, AH en ING.

82% van de potentiele klanten zoekt gericht naar keurmerken. (Bron: Multiscope, ”Dit bepaalt het online klantvertrouwen”, 2017)

Het tonen van betrouwbaarheid doe je eenvoudig met onze toolkit, een opname in het heldenregister en het certificaat (altijd 100% gratis).

Laagdrempelig

Gebruik maken van een Goed Hart Keurmerk is simpel en snel uit te voeren.
Het keurmerk is gratis en de eisen zijn simpel;

  • De intentie om het goede te doen is al voldoende voor het 1-ster keurmerk.

  • Verdien het 2-ster keurmerk door sporadisch het goede te doen (of als je in het verleden al een goed doel hebt gesteund)

  • Het 3-ster keurmerk verdien je door structureel en beleidsmatig het goede te doen.

Wij accepteren geen donaties die bedoeld zijn voor goede doelen. Hiervoor verwijzen wij je graag door naar het goede doel zelf.

100% Flexibel en vrijblijvend

Bepaal als bedrijf 100% zelf hoe jij een goed doel steunt.

Bedrijven kunnen goede doelen op vele manieren steunen: kleine of grote donaties, vrijwilligerswerk, giften, kortingen of door ze te promoten.

Het keurmerk dient als motivator, bedrijven ‘moeten’ niets. Geven moet uit vrije wil komen, toch?

Toegankelijk voor elk bedrijf

Geen poespas. Gewoon 100% gratis. Daar geloven we in bij het Goed Hart Keurmerk.
Wij vinden dat het tonen van een goed hart voor elke bedrijf toegankelijk moet zijn.

Van beginnende zzp’ers tot aan grote bedrijven.

Elk goed bedrijf heeft recht op het Goed Hart Keurmerk. Vandaar ook dat ons keurmerk 100% gratis is!

Gratis hulp

Als bedrijf met een Goed Hart Keurmerk ontvang je van ons gratis hulp en ondersteuning (tools, tips, e-books, modelovereenkomsten en vraagbak) en toegang tot ons netwerk, events, cursussen en webinars over ondernemersonderwerpen zoals;

Juridische kwesties, marketing, productiviteit, administratie en belastingen

Voordelen voor webshops

Ook Webshops hebben profijt van dit keurmerk. Zo leidt dit keurmerk tot een hogere omzet, meer bezoekers en een verhoogde conversie.
Voordeel 1 webshop:

Meer Traffic

Door gratis reclame te bieden aan onze helden (maandelijks kiezen wij enkele leden/helden uit, na overleg en goedkeuring). Flyer/banner acties, Facebook campagnes, Google ads en meer.
Door gratis hulp, adviezen en tips te geven aan onze leden/helden met betrekking tot marketing, op het gebied van seo, copywriting, conversietips etc.
Voordeel 2 webshop:

Omzet en conversie vergroten door gunfactor.

Het Goed Hart Keurmerk zorgt voor meer vertrouwen en verhoogt je gunfactor.
Verbeter je conversieratio door het verhogen van de gunfactor via het Goed Hart KeurmerK. Door het creëren van vertrouwen zorgen we voor een lagere bounce rate en meer converterende klanten. Deze positieve ervaring leidt tot hogere gemiddelde orderwaarden en een lagere opt-out rate.

  • Simpel aan te vragen

    Bedrijven kunnen zelf het keurmerk eenvoudig aanvragen, maar ook als werknemer of klant kun je dit keurmerk aanvragen voor een bedrijf. Wij nemen vervolgens contact op. Het Keurmerk is 100% gratis.


    Aanvragen kan via de knop hieronder of